پروازکده

خوش آمدید

پروازکده

خوش آمدید

آخرین نظرات
  • ۱۷ اسفند ۹۷، ۲۲:۰۵ - حبیب بهبودی
    ممنونم

درمان اصلی مشکلات جنسی

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱ ب.ظ


درمان مشکلات جنسی در مجرد ها!

طرح مشکل :

قوه ی جنسی در همه ی انسان ها ی سالم وجود دارد، و همانطور که انسان برای رفع تشنگی باید اب بنوشد، برای رفع قوه ی جنسی نیز باید راهکاری پیدا کند.

قوه ی جنسی در افراد مجرد بعضا مشکلات حادی را به وجود می اورد ، به شکلی که شاید بعضی از این افراد دچار انحرافات اخلاقی شوند، و متاسفانه با بالا رفتن سن ازدواج و وجود شبکه های مجازی مبتذل ، این معضل خود را بیشتر نشان میدهد، حتی یک اماری منتشر شده بود که می گفت از هر 4 نفر در تیمارستان یک نفر به خاطر مشکلات جنسی بستری شده است!(1)

راه حل مشکل:

بدون تعارف تنها راه کار برای جواب دادن به این قوه ی جنسی ازدواج دائم است، و راهکارهای دیگر، مثل: نخوردن غذاهای محرک، بی کار نبودن و... برای کنترل این قوه حکم مسکن را دارد و درمان نمی باشد .

چرا ازدواج درمان اصلی قوه ی جنسی است؟

زیرا وقتی انسان ازدواج کند قوه ی جنسی انسان کاملا ارضاء می شود و اگر انسان مقداری متدین باشد، دیگر هیچ مشکلی از لحاظ مشکلات اخلاقی پیدا نخواهد کرد، چون قوه ی جنسی کاملا تخلیه شده و بستر بسیاری از مفاسد از بین خواهد رفت .

کسانی که ازدواج نکرده اند چگونه این قوه را به طور صحیح کنترل کنند؟

همانطور که گفته شد، تنها راه حل صحیح و حلال و عاقلانه برای کنترل صحیح قوه ی جنسی ازدواج دائم می باشد، ولی کسانی که ازدواج نکرده اند، باید از یک سری مسکن ها استفاده کنند، مثلا غذا های تحریک کننده نخورند، بی کار نباشند( بی کاری منشا خیلی از فساد ها است )،از دیدن هر گونه تصاویر مبتذل دوری کنند، از خدا کمک بگیرند(خداوند خالق ماست و نسبت به احوال بندگانش بی تفاوت نیست) و...

سن ازدواج دائم در اسلام در چه سنی است؟

سن ازدواج از لحاظ دینی سنی است که زن یا مرد به بلوغ برسند، یعنی در دختران حدودا در سن 13 سالگی ودر پسران 15 سالگی(2)، شاید بپرسید این سن خیلی زود است! جواب این است که  اولا : وقتی این قوه در ما تشکیل شد باید برای کنترل ان فکری کرد، که خداوند همین سن را برای ازدواج ما قرار داده است! ثانیا :در همین 100 سال پیش شاید 80 درصد ازدواج ها در همین سن ها انجام می شد، زیرا هم مردها و هم زن ها بنیه های قوی داشتن و این مساله برای انها غیر عادی نبود و برای ما الان غیر عادی جلوه می کند .( از قدیمی ها بپرسید کاملا تایید می کنند)

نتیجه :

کسی که قوه ی جنسی زندگی ان را تحت شعاع خود قرار داده است، اگر متاهل باشد کارش بسیار اسان است و فقط با کمی تقوی می توانند زندگی سالمی داشته باشند ولی اگر مجرد باشد تنها راه درمان ازدواج می باشد و تا قبل ازدواج باید با یک سری مراقبت ها خود را کنترل کند زیرا خواستن توانستن است .

پیامبر اکرم (صل الله علیه واله) می فرمایند:

النِّکَاحُ سُنَّتِی فَمَنْ رَغِبَ عَنْ سُنَّتِی فَلَیْسَ مِنِّی‏

ازدواج، سنّت  من است. هر کس از سنّت من رویگردان شود از من نیست.

 

منابع:

1 کتاب گناهان کبیره، قسمت استمناء

2 کتاب رساله ی نکاحیه ی علامه طهرانی ، قسمت ازدواج زنان مطلقه

3 جامع الأخبار، ص 101، مطبعة حیدریة، نجف،

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۶
حبیب بهبودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی