پروازکده

خوش آمدید

پروازکده

خوش آمدید

آخرین نظرات
  • ۱۷ اسفند ۹۷، ۲۲:۰۵ - حبیب بهبودی
    ممنونم

در دین مسیحیت، مجازات وجود ندارد !

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۲ ب.ظ


در مسیحیت ، مجازات وجود ندارد !؟

یکی از مسائلی که در دین مسیحیت وجود دارد این است که، حکمی برای کسی صادر نمی شود! یعنی اگر انسانی زنا انجام دهد، یا شراب بخورد، یا حتی دزدی کند و... هیچ حکمی از جانب دین مسیحیت برای آن شخص اعمال نمی شود! و آن شخص واگذار می شود به قوانین آن کشور! یعنی خود دین مسیحیت حکمی برایش ندارد! اما در دین اسلام از بدو تولد تا کفن و دفن انسان احکامی وجود دارد، و اگر انسانی به شخص دیگری ظلم کند، خود دین برای آن شخص احکام و مجازاتی دارد! نه اینکه بگویید ما حکم نمی کنیم بلکه قوانین کشور باید حکم کند! چه بسا قوانین کشور بر اساس ظلم پایه ریزی شده باشد!
 البته انسان باید به قوانین هر کشوری احترام بگذارد، ولی بحث در این است که چرا خود دین نباید برای افراد ظالم احکام و مجازاتی داشته باشد!؟ آیا دینی که خودش به صورت مستقل برای ظالم ومظلوم احکامی دارد، جامع وکامل تر است، یا دینی که احکام و مجازات را خودش ندارد و به قوانین آن کشور سپرده است!؟ و معلوم نیست قوانین آن کشور براساس ظلم پی ریزی شده است یا عدل! پس قطعا دینی که خودش قوانین و احکام داشته باشد کامل تر است و سپردن مجازات به قوانین هر کشور، یک نقص برای آن دین محسوب می شود، چون شاید آن قوانین کشور بر اساس ظلم پایه ریزی شده باشد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۹
حبیب بهبودی

نظرات  (۱)

حرف نادرستی است

 

زیرا 

اگر در یک کشور نامسلمان گروه زیادی بخواهند آن حکم اسلام را پیاده کنند چکار باید بکنند؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی