پروازکده

خوش آمدید

پروازکده

خوش آمدید

آخرین نظرات
  • ۱۷ اسفند ۹۷، ۲۲:۰۵ - حبیب بهبودی
    ممنونم

کار گران رایگان

پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۵ ق.ظ




ایرانی های کارگران رایگان فوتبال!!



متاسفانه بیشتر کسانی که فوتبال نگاه می کنند دچار خوشحالی و ناراحتی کاذب می شوند .

استقلال یک بار از یه تیمی باخت یه نفر سکته کرد و مرد ! در حالی که اون بازیکن تو زمین ۱۷ میلیارد پول گرفته، و هفت جدشو تضمین کرده اون وقت من می شینم حرص خوب بازی نکردن اونو می خورم ....خدا شفام بده !

شما می دانید که مجریان تلوزیون از قصد فوتبال را جذاب می کنند و حاشیه درست می کنند تا مورد توجه قرار بگیرد و به واسطه ی همین با تبلیغات بین دو نیمه میلیارد ها به جیب بزن!

فقط حرص و جوشش برای ماست ... اون حرص و جوش پوچ و بی خودی .... حالا فرض بگیر پرسپولیس قهرمان شد ... خوب که چی .... اخ جووووون بریم به استقلالی ها بتوپیم .... بدخت سر کاریم ....یکی دیگه داره از اب ماهی می گیره .... ما کارگر های رایگان انها هستیم !

یک سال تمام بازی ها رو دنبال کردم ... با باخت اونا ناراحت و با بردشون خوشحال می شدم .... بعد پرسپولیس قهرمان شد و لیگ تمام شد ... بعد به خودم گفتم خوب من چی بدست اوردم ؟ 

خوب به من چه ؟ 

ایا خدا من را در این دنیا اورده تا غصه ی باختن این تیم ها رو بخورم؟

به جهنم که باخت .... ما برای بازی به این دنیا نیامده ایم !

دوستان عزیز ما برای رسیدن به خدا و از بین بردن انانیت و خود محوری را به این دنیا امده ایم تا با اراده و اختیار فانی در ذات خدا بشیم و به کمال واقعی خود برسیم ...

پس عمر خود را مفت نبازیم ....



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۱
حبیب بهبودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی