پروازکده

خوش آمدید

پروازکده

خوش آمدید

آخرین نظرات
  • ۱۷ اسفند ۹۷، ۲۲:۰۵ - حبیب بهبودی
    ممنونم

امپول جذام

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۳۳ ب.ظ

‍ 


متن شبهه:


 من عیسی مسیح هستم. دو هزار سال پیش، ده انسان مبتلا به جذام رو با کمک معجزه شفا دادم و در حال حاضر، یک سوم دنیا من رو می پرستند.


من دکتر جاسینتو کانویت هستم. کاندیدای جایزه نوبل. به خاطر کشف واکسن جذام، جان هزاران نفر رو با این کشف علمی نجات دادم و در حال حاضر فقط تعداد کمی من رو می شناسند.


جواب :

اولا:اقای دکتر جاسینتو با امپول جان مردم رو نجات دادن، هر وقت تونستن بدون امپول مردم را درمان کنن ان موقع با حضرت مسیح (علیه السلام) مقایسه شود !

حضرت عیسی (علیه السلام) بدون امپول و... شفا می داد...

ثانیا؛

اینکه هزارن نفر مرید حضرت عیسی هستنند، به خاطر شفای مریضی ها نبوده ، بلکه به خاطر سمت پیامبری است که از جانب خدا بر عهده داشته...

اما ان کسی که شبهه را مطرح می کند طوری وانمود می کند که انگار مردم به خاطر شفا دادن بیماران شیفته ی حضرت مسیح (علیه السلام)شده اند. در حالی که علت اصلی پیروی مردم از حضرت مسیح(علیه السلام) دارا بودن مقام پیامبری از جانب پرودگار می باشد ....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۰
حبیب بهبودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی