پروازکده

خوش آمدید

پروازکده

خوش آمدید

آخرین نظرات
  • ۱۷ اسفند ۹۷، ۲۲:۰۵ - حبیب بهبودی
    ممنونم

رحمت امام سجاد علیه السلام

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳ ق.ظ

                                 💥رحمت💥

 

 

 

🔹 قسمتی از دعای امام سجاد علیه‌السلام، در حق کسانی که به ایشان ظلم و بدی کرده‌اند:

🔻خدایا، اگر بنده‌ای دربارهٔ من کاری کرده که بر او ممنوع ساختی،
و آبرویی برده که به حفظش فرمان دادی،
و در حال ستم بر من از دنیا رفته، 
یا حیات دارد و بر گردنش مانده، 
آن گناه را بیامرز ❗️

و آنچه از من بُرده را بر او ببخشا،
و به‌خاطر آنچه درباره‌ام مرتکب شده، سرزنشش مکن،
و آنچه دربارهٔ من به‌جا آورده را سبب رسوائیش قرار مده❗️

در عوضِ گذشتِ من از او، تو نیز از من بگذر، 
و در برابر دعایم در حق آنها، رحمتت را نصیبم کن،
تا یکایک ما به‌لطف تو سعادتمند شویم، 
و همهٔ ما با بزرگواریت نجات یابیم.🔺

📚صحیفه سجادیه، دعای ۳۹.

#امام_سجاد_علیه_السلام  #دعا #توحید #مکارم_اخلاق

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۷
حبیب بهبودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی