پروازکده

خوش آمدید

پروازکده

خوش آمدید

آخرین نظرات
  • ۱۷ اسفند ۹۷، ۲۲:۰۵ - حبیب بهبودی
    ممنونم

راضیم به رضای دوست ...

يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴ ق.ظ




امام باقر علیه السلام راضی به رضای خدا 


▪️امام‏ باقر علیه‏ السّلام به عیادت جابر بن عبداللَه انصارى که بیمار بود تشریف آوردند و فرمودند: «حالت چگونه است؟» 

عرض کرد: در حالى هستم که پیرى را بر جوانى، و مرض را بر صحّت، و موت را بر زندگى ترجیح مى ‏دهم.


حضرت فرمودند:  و اما من این‏گونه نیستم؛ اگر خداى براى من پیرى بخواهد ما نیز همان را مى‏ خواهیم، و اگر جوانى را تقدیر کند ما نیز به همان رضا مى‏ دهیم، و اگر مرض‏ را بپسندد من نیز مى‏ پسندم، و اگر شفا بخشد من نیز آن را مى‏ طلبم، و اگر بمیراند من همان را خواهانم، و اگر باقى بدارد من نیز طالب آن مى‏ باشم.


این کلام امام باقر علیه السلام نیازی به توضیح ندارد ! 

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجل 

منابع:

۱_ مسکن الفواد،ص82

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۸
حبیب بهبودی

نظرات  (۱)

سلام اگه وبلاگ مارو دنبال کنید دنبال میشیدو اگر مارا لینک کنید لینک میشید..
اینم آدرس وبلاگhttp://manbakodam.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی