پروازکده

خوش آمدید

پروازکده

خوش آمدید

آخرین نظرات
  • ۱۷ اسفند ۹۷، ۲۲:۰۵ - حبیب بهبودی
    ممنونم

می خوای از زندگی لذت ببری ، بخون ....

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ق.ظ


سلام :

یکی از دستورات اسلام که بسیار عجیب هست ، و علما اسلام مثل علامه طباطبایی آن را بیان کرده است، 

نفی خواطر است !

نفی خواطر یعنی هر چه خاطره در ذهن داری پاک کنی و فقط توجه به اسم الله بکنی (1)

یکی دیگر از علما فرموده اند هر کسی نفی خواطر را به خوبی انجام دهد فانی در خدا خواهد شد (2)

راهش اسان است فقط اینکه نگذارید خاطره ایی در ذهن شما به غیر از اسم الله بیاید. 

اگر مدتی این کار را بکنید چنان ارامشی بدست می اورید که اگر شخصی به شما هزارتا فحش هم بدهد در اخر با محبت با او رفتار خواهید کرد! 

زیرا اصلا توجه شما به فحش نبوده و فقط توجه به الله در ذهن داشته اید! 

مولانا می فرماید :

جان همه روز از لگد کوب خیال 

منظور این است که اگر انسان جلوی خیالات و تصورات ذهنی خود را نگیرد ، این همه خیالات و تصورات ذهنی او را لگد کوب خواهد کرد! 

آیه قران می فرماید: 

اذا مسهم طایف من الشیطان فذکروا(3)

زمانی که گروه های شیطان خواستند شما را درگیر کنند، یاد خدا کنید .


یعنی وقتی شیطان در ذهنت امد سریع با توجه به اسم الله از ان خاطرات دوری کنی .

زیرا افعال ما از تصورات ذهنی ما نشات می گیرد !

فلذا شیطان اول تصورات ذهنی ما را درگیر می کند، بعد اگر تسلیم افکار شیطانی شدیم ، مر حله ی بعد به فعل در اورن ان تصورات است .

پس با این توضیحات به خوبی روشن شد که همه ی بدبختی های ما به خاطر تصورات ماست .

اگر تصورات ذهنی الهی شوند ، افعال ما هم الهی می شود . و زندگی هیچ وقت سخت و اذیت کننده نخواهد بود. چون ذهن به خاطر توجه دایم به اسم الله همیشه در ارامش است . البته این توجه دایم داشتن کار اسانی نیست ولی میشود با تمرین به این درجه رسید، که از هر دو جهان ازاد خواهی شد .

اصلا علت اینکه امامان علیهم السلام گناه نمی کردند این بود که تصورات گناه نداشتند .(4)

ان شالله بتوانیم با کمک نفی خواطر بر خاطرات اذیت کننده غالب شویم . الهی امین

منابع:

1_ رساله ی لب الباب،قسمت نفی خواطر

۲_ روح مجرد .علامه طهرانی

3_ آیه ۲۰۱, سوره ی اعراف

4_معاد شناسی علامه طهرانی




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۶
حبیب بهبودی

نظرات  (۲)

سلام برادر
حرفت متین
ولی تنهایی و نیاز جنسی خیلی سخته
و وقتی اهل گناه نباشی سخت تر

من یک اعترافی بکنم چون شما من رو نمی شناسید

اولین بار که الوده خودارضایی شدم دبیرستانی بودم

به خاطر یک فیلم بدی که دیدم

و تا امروز ادامه داشته...

معتادش نیستم

دو هفته یکبار

شاید

و شاید هم ماهی یکبار

اعتراف می کنم زمان های نوجوانی خیلی افراط کردم و اسیب زدم

اما هیچ وقت نخواستم نافرمانی خدا رو کنم

تجربه ازدواج موقت هم دارم

ولی خدا را شاهد می گیرم هیچ وقت بعد از خود ارضایی خوشحال نشدم

نمی دونم...

تنهایی سخته

خیلی سخته

9 ماه بعد از طلاقم میگذره
فریب خوردم

و خدا را شکر که درگیر مهریه و بچه نبودم

فریب یک اصفهانی رو خوردم

دختری که حتی باکره نبود...

و شناسنامه ام سیاه شد

نمی دونم

برخی اوقات ناامید می شم

شاید بنده خوبی نبودم

ولی بنده بد و بی چشم ورویی نبودم

نماز و روزه قضا ندارم

و مستحباتم در حد توان

نمی دونم ...

شاید باید کمی خالی می شدم با نوشتن

برای من دعا کنید لطفا 
۰۸ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۴۵ حبیب بهبودی
سلام دوست عزیز 
تنها راه درمان استمنا و خد ارضایی ازدواجه ....
غیر از ازدواج بقیه ی راه ها درمان نیست ... مسکنه ...
شمایی که زن داشتی بعد طلاق دادی ... چون لذت سکس رو بردی باید سریع زن بگیری چون خیلی سریع تر از بقیه تحریک خواهی شد ..
زن بگیری همه چیزت درست میشه ... 
شما حیفی ... چون اهل نماز و... هم هستی 
پس یه زن توپ بگیر تا خالی شی والا ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی