پروازکده

خوش آمدید

پروازکده

خوش آمدید

آخرین نظرات
  • ۱۷ اسفند ۹۷، ۲۲:۰۵ - حبیب بهبودی
    ممنونم

حجاب در دین مسیحیت !

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۰۵ ب.ظ


در دین مسیحیت حجاب وجود ندارد !

سوال:

کشیش معروفی به نام (ادوین) می گوید، در دین مسیحیت حجاب، محرم ونامحرمی وجود ندارد، اما در دین اسلام می بینیم که به طور کامل حد و مرز محرم ونامحرم مشخص شده است، به نظر شما کدام دین بهتر است؟!

جواب:

 اگر زنی با بی حجابی خود باعث شود، امنیت روانی مردها مختل شود، آیا این کار درست است، یا اینکه زنی با حجاب وپوشش خود از هرگونه انحراف مردان در اجتماع جلوگیری کند!؟ شاید بگویید انسان باید ظرفیت داشته باشد و با دیدن یک زن بی حجاب خودش را گم نکند! در جواب باید بگویم که، زن و مرد مثل آهن ربا می باشند و همدیگر را جذب می کنند! و اصلا فرهنگ و ظرفیت نمی تواند جلوی این امواج مغناطیسی بین زن و مرد را بگیرد! و مصداق واضح این مساله را می توان در کشورها ی غربی دید، که به خاطر رعایت نکردن حجاب، به جایی رسیده اند که آمیزش با محارم را جزو افتخارات خود می دانند! (نعوذ باالله)، پس با کمی دقت می توان فهمید که این آموزه در دین مسیحیت باطل می باشد، چون امنیت روانی جامعه را از بین می برند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۶
حبیب بهبودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی